14 Haziran 2012 Perşembe

Photoshop Texture ile İmza Yapımı

Öncelikle herkese merhabalar. Bundan bir önce hazırladığım render kesme konusunda bazı arkadaşlar istekte bulundular. Ben de zaman bulunca konuyu hazırladım. Photoshop'a yeni başlayanlar ve kendi imzasını hazırlamak isteyenler için umarım yararlı bir konu olur. Her konumda olduğu gibi bu konuyu da her seviyeye uygun olarak hazırlamaya çalıştım.

Adım 1

Photoshop'u açıyoruz ve File>New diyerek 480x140 boyutunda yeni bir sayfa açıyoruz.


Adım 2

Ardından aşağıdaki textureyi açtığımız sayfaya yerleştiriyoruz.


Adım 3

Ardından imzaya eklemek istediğiniz renderi güzelce bir yerleştiriyoruz.


Adım 4

Ardından eklediğimiz renderi layer kısmından layere sağ tıklıyarak Duplicate Layer diyoruz. [2kere] Ve elimizde 3 adet alex renderi oldu. Bunların sırasıyla :

layer1 =>luminocity
layer2 =>softlight
layer3 => screen 50 opacity yapıyoruz. ( Peki nasıl yapacağım bilmeyenler için)


Buraya kadar geldik. İmzamız ne durumda bakalım (:




Adım 5

İmzamız sade durumda. Biz de texture ile çalıştığımız için biraz texture daha lazım. Aşağıdaki textureleri de tek tek ekliyoruz ve resim modunu değiştiriyoruz.


[Soflight]


[Soflight]


[Soflight]

Ve en sonki durumu


Adım 6

En son olarak yazımızı yazıyoruz ve kaydediyoruz. Sonuç :

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktop