14 Haziran 2012 Perşembe

Photoshop İle Render Yapımı [ Video - Resim ]

Öncelikle herkese merhabalar. Bugünlerde forumlarda signature işi moda oldu. Tabii herkes kendi imzasını kendisi yapmak ister ve imza yaparken de hazır renderlere yönelir. Fakat istediği resmin renderini bulamaz ya da kendi renderini kendisi hazırlamak ister. Ben de sizlere bugün kolay bir şekilde hazırlanışını anlatacam.

Adım -1-

Öncelikle renderini yapmak istediğimiz resmi seçiyoruz. Resim ne kadar net olursa render o kadar göze hoş gelir.
Kullanacağım Resim


File>Open diyerek resmimizi açıyoruz.

Adım -2 -

Renderi kesmeden önce resmi zoom yapmalıyız. Resmi ne kadar büyültürsek o kadar güzel sonuçlar doğar.


Adım -3-

Ardından Pen Tool'u seçiyoruz ve menüdeki gösterdiğim yeri seçiyoruz.



Adım -4-

Artık resmimizi güzelce bir yanlardan kesiyoruz. (benim eller biraz fazla titriyor )





Adım -5-

Sağa tıklıyoruz ve Make Selection diyoruz karşımıza çıkan pencereye Ok diyoruz ve sonuç.


Video


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktop